Методична робота

 ЗАХОДИ

 ЩОДО РОБОТИ НАД 

 МЕТОДИЧНОЮ  ПРОБЛЕМОЮ

Методична робота в школі — це цілісна система взаємопов’язаних

заходів, дій, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації і

професійної майстерності кожного вчителя і вихователя.

Методична проблема школи:  «Взаємозв’язок творчих можливостей учителя та учня й упровадження елементів сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес.

Складові частини  проблеми:

  • управлінська проблема « Соціально-педагогічні проблеми навчання учнів у сучасних умовах й упровадження елементів сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес».
  • виховна проблема « Виховання як умова формування творчих особистісних компетентностей школярів».
  • педагогічна проблема «Взаємозв’язок творчих можливостей учителя та учня».

 Робота над  методичною проблемою НВК

Традиційні форми         Інноваційні форми

-Творча  група

Педагогічна рада                                  – Науково-практична робота.

  • Методичні об’єднання.                       – Ділові й рольові ігри.
  • Семінари.                                              – Тиждень професійної  майстерності.

  • Методичні оперативки.                       – Творчі звіти.

  • Відкриті уроки                                     – Конкурс «Учитель   року»

  • Самоосвіта.                                           – Конкурс «Золоте  серце»

  • Школа молодого вчителя                    – Методичний фестиваль.

  • Предметні тижні                                  – Конкурс «Творчий учитель –

  • Змінні виставки                                    обдарований учень»; «Виховання-

це багатогранний   процес постійного духовного збагачення та оновленн і тих, хто    виховується, і тих, хто виховує»

У  школі працює 5  методичних об’єднань, діяльність яких передбачає розгляд таких питань:  індивідуалізація і диференціація навчання, методика впровадження інноваційних технологій та їх елементів, питання методики викладання предмета, проведення та обговорення відкритих уроків, ознайомлення з новинками методичної та фахової літератури.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів .

Керівник: Кириченко Т.В ,спеціаліст вищої категорії, звання «Старший вчитель», класний керівник 3 класу

Члени  МО:

Бахтіярова Л. П. – вчитель вищої категорії, класний керівник 4 класу;

Богдашкіна Є.В. – спеціаліст , класний керівник 1 класу;

Краснопольська Н. А. – вчитель І категорії, класний керівник 2 класу;

Литвин Т. П. – спеціаліст, вихователь ГПД.

Проблема, над якою працює МО: «Розвиток творчих здібностей та особистісне зростання учнів початкових класів»

Методичне об’єднання вчителів – філологів

Керівник: Суглобова М.А.- спеціаліст І категорії, учитель російської мови та зарубіжної літератури.

Члени МО:

Козлова О.І. – спеціаліст І категорії, учитель англійської мови;

Швидкова Т.О.– спеціаліст , учитель української мови та літератури.

Проблема, над якою працює МО: «Інтеграція інноваційних технологій на уроках учителів-філологів»

Методичне об’єднання учителів природничо-суспільного циклу

 Керівник: Хіман Н.М.- спеціаліст І категорії, учитель біології;

Члени МО:

Гурець Е. А.- спеціаліст вищої категорії, учитель образотворчого мистецтва, географії;

Жуков В. О. – спеціаліст вищої категорії, учитель природознавства, географії, історії, правознавства;

Берчанова А.М.– спеціаліст вищої категорії, учитель хімії;

Кириченко С. М. – спеціаліст вищої категорії, звання «Старший учитель», учитель фізичної культури;

Дзекелев Є. Л. – спеціаліст вищої категорії, учитель музичного мистецтва.

Проблема, над якою працює МО: «Раціональні методи викладання як умова формування здоров’збережувальної , загальльнокультурної, соціально-трудової та інформаційної коипетентностей учнів »

Методичне об’єднання учителів математичного та  технічного циклу

Керівник: Чмиркова Т.В.- спеціаліст І категорії, учитель математики

Члени МО:

Кириченко С. М. – спеціаліст вищої категорії, звання «Старший учитель», учитель трудового навчання;

Бєлобров О. В. – спеціаліст, учитель фізики, інформатики.

Проблема, над якою працює МО: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як  умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»

Методичне об’єднання класних керівників

Керівник: Козлова О.І.- класний  керівник 7 класу;

Члени МО:

Суглобова М.А.- класний  керівник 5 класу;

Васюра Н.В.- класний  керівник 6 класу;

Чмиркова Т. В – класний  керівник 8 класу;

Бєлобров О.В. – класний  керівник 9 класу.

Проблема, над якою працює МО: «Розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку , самовиховання, самореалізації у своїй діяльності, її духовний світ»