ЗАХОДИ
ЩОДО РОБОТИ НАД
МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ
Методична робота в школі — це цілісна система взаємопов’язаних
заходів, дій, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації і
професійної майстерності кожного вчителя і вихователя.
Методична проблема школи: «Взаємозв’язок творчих можливостей учителя та учня й упровадження елементів сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес.
Складові частини проблеми:
- управлінська проблема « Соціально-педагогічні проблеми навчання учнів у сучасних умовах й упровадження елементів сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес».
- виховна проблема « Виховання як умова формування творчих особистісних компетентностей школярів».
- педагогічна проблема «Взаємозв’язок творчих можливостей учителя та учня».
Робота над методичною проблемою НВК
Традиційні форми Інноваційні форми
-Творча група
Педагогічна рада – Науково-практична робота.
- Методичні об’єднання. – Ділові й рольові ігри.
-
Семінари. – Тиждень професійної майстерності.
-
Методичні оперативки. – Творчі звіти.
-
Відкриті уроки – Конкурс «Учитель року»
-
Самоосвіта. – Конкурс «Золоте серце»
-
Школа молодого вчителя – Методичний фестиваль.
-
Предметні тижні – Конкурс «Творчий учитель –
-
Змінні виставки обдарований учень»; «Виховання-
це багатогранний процес постійного духовного збагачення та оновленн і тих, хто виховується, і тих, хто виховує»
У школі працює 5 методичних об’єднань, діяльність яких передбачає розгляд таких питань: індивідуалізація і диференціація навчання, методика впровадження інноваційних технологій та їх елементів, питання методики викладання предмета, проведення та обговорення відкритих уроків, ознайомлення з новинками методичної та фахової літератури.
Методичне об’єднання вчителів початкових класів .
Керівник: Кириченко Т.В ,спеціаліст вищої категорії, звання «Старший вчитель», класний керівник 3 класу
Члени МО:
Бахтіярова Л. П. – вчитель вищої категорії, класний керівник 4 класу;
Богдашкіна Є.В. – спеціаліст , класний керівник 1 класу;
Краснопольська Н. А. – вчитель І категорії, класний керівник 2 класу;
Литвин Т. П. – спеціаліст, вихователь ГПД.
Проблема, над якою працює МО: «Розвиток творчих здібностей та особистісне зростання учнів початкових класів»
Методичне об’єднання вчителів – філологів
Керівник: Суглобова М.А.- спеціаліст І категорії, учитель російської мови та зарубіжної літератури.
Члени МО:
Козлова О.І. – спеціаліст І категорії, учитель англійської мови;
Швидкова Т.О.– спеціаліст , учитель української мови та літератури.
Проблема, над якою працює МО: «Інтеграція інноваційних технологій на уроках учителів-філологів»
Методичне об’єднання учителів природничо-суспільного циклу
Керівник: Хіман Н.М.- спеціаліст І категорії, учитель біології;
Члени МО:
Гурець Е. А.- спеціаліст вищої категорії, учитель образотворчого мистецтва, географії;
Жуков В. О. – спеціаліст вищої категорії, учитель природознавства, географії, історії, правознавства;
Берчанова А.М.– спеціаліст вищої категорії, учитель хімії;
Кириченко С. М. – спеціаліст вищої категорії, звання «Старший учитель», учитель фізичної культури;
Дзекелев Є. Л. – спеціаліст вищої категорії, учитель музичного мистецтва.
Проблема, над якою працює МО: «Раціональні методи викладання як умова формування здоров’збережувальної , загальльнокультурної, соціально-трудової та інформаційної коипетентностей учнів »
Методичне об’єднання учителів математичного та технічного циклу
Керівник: Чмиркова Т.В.- спеціаліст І категорії, учитель математики
Члени МО:
Кириченко С. М. – спеціаліст вищої категорії, звання «Старший учитель», учитель трудового навчання;
Бєлобров О. В. – спеціаліст, учитель фізики, інформатики.
Проблема, над якою працює МО: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»
Методичне об’єднання класних керівників
Керівник: Козлова О.І.- класний керівник 7 класу;
Члени МО:
Суглобова М.А.- класний керівник 5 класу;
Васюра Н.В.- класний керівник 6 класу;
Чмиркова Т. В – класний керівник 8 класу;
Бєлобров О.В. – класний керівник 9 класу.
Проблема, над якою працює МО: «Розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку , самовиховання, самореалізації у своїй діяльності, її духовний світ»