Сторінка психолога

2

Практичний психолог

Васюра Наталія Василівна

Освіта: вища

Фах: практичний психолог

Місце роботи:Глухівський НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІ степенів № 4

Глухівської міської ради Сумської області

Посада:Практичний психолог з 2017 н.р.

 Педагогічне кредо:

«Відкривати в людях добрі і гарні риси, навіть, якщо вони роблять усе, щоб їх приховати».

Проблема над якою працюю:

«Розвиток креативності та  творчого потенціалу під час навчально-виховного процесу».

Зміст роботи практичного психолога базується на тісній співпраці з учнями, батьками, вчителями та з відповідними службами міста з метою виявлення і створення соціально-психологічних умов розвитку особистості.

Основною метою діяльності практичного психолога є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників. Тільки соціально-активна особистість зможе успішно оволодівати навчально-виховними програмами, прагнутиме до самовдосконалення і саморозвитку.

Практичний психолог у школі працює за напрямами:

-Організація психологічного діагностування учнів школи.

-Організація сталої системи психологічної освіти вчителів.

-Проведення психолого-корекційної роботи з учнями.

Практичний психолог бере участь в організації навчально-виховної роботи, спрямованої на забезпечення умов для особистісного розвитку учнів, збереження їхнього повноцінного психологічного здоров’я. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей, що отримані в процесі діагностичної і корекційної роботи.

 

Орієнтуючись на проблему над якою працює колектив навчального закладу та психолог школи (зазначені вище), основними завданнями роботи практичного психолога на 2017-2018 навчальний рік є:

-забезпечення психологічного супроводу процесу адаптації дітей та учнів до умов закладу;

-сприяти збереженню та зміцненню психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу, шляхом своєчасної профілактики, діагностики та корекції  явищ, які негативно впливають на психологічне здоров’я учнів, їх батьків та педагогів;

-здійснювати профілактичну роботу з проблеми суїцидальної поведінки, шляхом формуванням в учнів розуміння життя як найважливішої цінності людини та поширення серед педагогів та батьків знань про ознаки суїцидальної поведінки і причини суїциду;

-сприяти протидії насильству в сім’ї та  учнівському середовищі шляхом проведення просвіти з проблеми  насильства та його подолання в сучасному суспільстві;

-здійснювати психологічну підтримку дітей з категорії-діти-сироти, позбавлені батьківського піклування, шляхом своєчасного діагностування наслідків психотравмуючої ситуації та проведення просвітницької, консультаційної роботи серед всіх учасників навчально-виховного процесу;

-продовжити формувати навички здорового способу життя та підвищення рівня стресостійкості у всіх учасників навчально-виховного процесу, шляхом проведення просвітницької роботи;

-забезпечити  психологічний супровід дітей з особливими потребами.

Для вирішення даних завдань в плані роботи на рік (основна частина) заплановано проведення діагностичних, розвивальних занять з учнями ,просвітницька робота з педагогами, учнями, батьками. Вивчення міжособистісних стосунків в колективі, підвищення ефективності особистісно-орієнтованого підходу у навчанні, сприяння психологічній просвіті всіх учасників навчально-виховного процесу, сприяють забезпеченню психологічного здоров’я учнів, педагогів, батьків, активізації пізнавальної і учбової діяльності, запобіганню порушенню загальношкільної дисципліни.

Залишити коментар