Практичний психолог
Васюра Наталія Василівна
Освіта: вища
Фах: практичний психолог
Місце роботи:Глухівський НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІ степенів № 4
Глухівської міської ради Сумської області
Посада:Практичний психолог з 2017 н.р.
Педагогічне кредо:
«Відкривати в людях добрі і гарні риси, навіть, якщо вони роблять усе, щоб їх приховати».
Проблема над якою працюю:
«Розвиток креативності та творчого потенціалу під час навчально-виховного процесу».
Зміст роботи практичного психолога базується на тісній співпраці з учнями, батьками, вчителями та з відповідними службами міста з метою виявлення і створення соціально-психологічних умов розвитку особистості.
Основною метою діяльності практичного психолога є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників. Тільки соціально-активна особистість зможе успішно оволодівати навчально-виховними програмами, прагнутиме до самовдосконалення і саморозвитку.
Практичний психолог у школі працює за напрямами:
-Організація психологічного діагностування учнів школи.
-Організація сталої системи психологічної освіти вчителів.
-Проведення психолого-корекційної роботи з учнями.
Практичний психолог бере участь в організації навчально-виховної роботи, спрямованої на забезпечення умов для особистісного розвитку учнів, збереження їхнього повноцінного психологічного здоров’я. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей, що отримані в процесі діагностичної і корекційної роботи.
Орієнтуючись на проблему над якою працює колектив навчального закладу та психолог школи (зазначені вище), основними завданнями роботи практичного психолога на 2017-2018 навчальний рік є:
-забезпечення психологічного супроводу процесу адаптації дітей та учнів до умов закладу;
-сприяти збереженню та зміцненню психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу, шляхом своєчасної профілактики, діагностики та корекції явищ, які негативно впливають на психологічне здоров’я учнів, їх батьків та педагогів;
-здійснювати профілактичну роботу з проблеми суїцидальної поведінки, шляхом формуванням в учнів розуміння життя як найважливішої цінності людини та поширення серед педагогів та батьків знань про ознаки суїцидальної поведінки і причини суїциду;
-сприяти протидії насильству в сім’ї та учнівському середовищі шляхом проведення просвіти з проблеми насильства та його подолання в сучасному суспільстві;
-здійснювати психологічну підтримку дітей з категорії-діти-сироти, позбавлені батьківського піклування, шляхом своєчасного діагностування наслідків психотравмуючої ситуації та проведення просвітницької, консультаційної роботи серед всіх учасників навчально-виховного процесу;
-продовжити формувати навички здорового способу життя та підвищення рівня стресостійкості у всіх учасників навчально-виховного процесу, шляхом проведення просвітницької роботи;
-забезпечити психологічний супровід дітей з особливими потребами.
Для вирішення даних завдань в плані роботи на рік (основна частина) заплановано проведення діагностичних, розвивальних занять з учнями ,просвітницька робота з педагогами, учнями, батьками. Вивчення міжособистісних стосунків в колективі, підвищення ефективності особистісно-орієнтованого підходу у навчанні, сприяння психологічній просвіті всіх учасників навчально-виховного процесу, сприяють забезпеченню психологічного здоров’я учнів, педагогів, батьків, активізації пізнавальної і учбової діяльності, запобіганню порушенню загальношкільної дисципліни.